Amoozeshe boors | تحلیل بازار بورس، فارکس، قیمت سهام و قیمت دلار

درباره تالار گفت و گو :

دوستان عزیز در این قسمت می توانید تحلیل های خود را با ما به اشتراک بگذارید و سوالات خود را بپرسید.

لطفا توجه کنید:

  • برای اینکه مطلبی بنویسید باید اول لاگین کنید. اگر عضو نیستید می توانید فرم کوچک عضویت رایگان را سریع پر کنید.
  • برای هر مطلبی که می نویسید عنوانی انتخاب کنید. مثلا اگر تحلیل می نویسید، عنوانش را بگذارید EuroUSD, Oil, Apple, Dowjones و غیره. اگر سوال راجع به مثلث ها می نویسید، عنوان را بگذارید مثلث. اینطوری در آینده راحت تر میتوان پست های مرتبط را با یک جستجوی ساده پیدا کرد. اگر راجع به متا تریدر میپرسید، عنوان را بگذارید متاتریدر، بروکر... اگر عنوان خاصی به ذهنتان نمی رسد از عبارت "سایر" استفاده کنید.
  • لطفا اگر جواب کسی را می دهید از دکمه Reply استفاده کنید
  • هرچه بیشتر در این بخش فعال باشید، تحلیل های بیشتری بنویسید، یا در جواب دادن به مشکلات سایر دانشجویان کمک کنید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و جوایز بیشتری در انتظارتان خواهد بود.

موفق و ثروتمند باشید

نمایش پست بر اساس نوع    

 

  • avatar

    2019-01-05 - 21:14:38   Edit   مهرداد / گام : 2

  • تمرین

    سلام..گوشه ای از مطالب ارائه شده در گام دو رو در تصویر زیر اوردم 

    با توجه به شکست خط روند و عدم ایجاد قله ای بالاتر از قله ی قبل در نمودار قیمت ، شاهد شکست میانگین متحرک 25 هستیم که نشان دهنده ی روند نزولی به خودش گرفته..اما قبل از اون وقوع واگرایی در سه اسیلاتور مکدی-ار اس ای- و مومنتوم ، نوید این ریزش 243 پیپی رو به ما داده 

  • avatar

    2019-01-04 - 21:46:33   Edit   Faramarz / گام : 5

  • AUDCAD-Daily

    سلام به همه دوستان

    یک موقعیت فروش بسیار خوب پیدا کردم بر روی جفت ارزاسترالیا کانادا

    سیگنالها از این قرارند 

    در امواج الیوت یک استراحت داشته ایم و موج آخر از موج 3 الیوت در حال شکل گیریست. در یک حالت دیگر هم شاید بتوان گفت که موج 5 در حال شکل گیریست که فرقی به هر حال نمیکند

    در همین حال یک الگوی هد اند شولدر شکل گرفته که خط گردن نیز شکسته شده و قیمت در حال پولبک به زیر نک لاین است

    یک واگرایی مخفی در جهت روند نزولی شاهد هستیم

    قیمت در مرحله اول میتواند به حد سود هد اند شولدر برسد و در مرحله بعد تا فیبو 1.618 اکستنشن موج 1 یا حداقل تاآخرین کف پیش برود

    در موج 3 از یک سایکل بسیار بزرگ هستیم و روند نزولی قدرتمندی در جریان است

    به لحاظ فاندامنتال هم دلار استرالیا به دلیل ضعف اقتصادی در حال تضعیف بوده و دلار کانادا به دلیل افزایش قیمت نفت در حال قدرت گرفتن است

    در 2 تصویر از دور و نزدیک میتوان جزییات و حد سود و ضرر را دید. منتظر پولبک می شویم و سپس با مدیریت ریسک در جهت فروش وارد پوزیشن میشویم. حد ضرر بالای نک لاین است.

    موفق باشید

  • avatar
    2019-01-04 - 21:49:36   Edit   Faramarz

    با عرض پوزش 2 تصویر مشابه بودند

    تصویر با بزرگنمایی بیشتر را اینجا ببینید

  • avatar
    2019-01-05 - 17:20:27   Edit   امید پارسا

    ممنون فرامرز جان بابت اطلاع رسانی. مثل همیشه عالی

  • avatar
    2019-01-05 - 19:19:42   Edit   Faeze Noroozian

    سلام خیلی ممنون بابت تحلیلتون فقط یه چیزی من متوجه موج شماریتون نشدم دقیق, اونجوری که من متوجه شدم احیانا توی موج شماریتون موج 2 صددرصد موج 1 رو نپوشونده؟

  • avatar
    2019-01-05 - 20:18:53   Edit   Faramarz

    خواهش میکنم امیدجان

     در خصوص موج شماری فکر کنم منظورتون موج 1 و 2 قرمز رنگ هست. شروع این موج

    از خط چین سبز نیست بلکه از خط چین قرمز هست که در این تصویر نشون دادم. بین خط چین قرمز و سبز به نظر میاد هنوز بخشی از کارکشن قبلی هست و موج 1 قرمز از خط چین قرمز شروع شده و در پایان موج 2 تا 79 درصد موج 1 رو استراحت کرده و کامل نپوشونده اون رو

  • avatar
    2019-01-06 - 15:29:44   Edit   Faeze Noroozian

    خیر من منظورم موج 1 و2 از امواج اصلی هستش...

  • avatar
    2019-01-06 - 17:04:18   Edit   Faramarz

    متوجه نشدم... ممنون میشم اگر به صورت تصویر نشون بدید

  • avatar

    2019-01-04 - 20:37:39   Edit   Faeze Noroozian / گام : 4

  • الیوت

    سلام ممنون میشم نظرتون رو راجع به این موج شماری بگید

    توی این الیوتی که من درنظر گرفتم موج سه تا سطح 161.8 فیبو پایین اومده وموج چهاره استراحت تا سطح23.6 فیبو بالا رفته و استراحت کرده و بعد از اون شاهد موج 5 هستیم که واگرایی اون هم به وضوح روی مک دی قابل مشاهده است و درحال حاضر بازار داخل موج های اصلاحی هستش 

  • avatar
    2019-01-04 - 22:38:16   Edit   Faramarz

    سلام

    کلیات موج شماری به نظرم درسته فقط موج 2 باید کمی جابجا بشه چون در نقطه ای که الان نشون داده شده استراحت موج 2 تمام نشده و به صورت موج فلت ادامه پیدا کرده

    به تصویر توجه بفرمایید

  • avatar
    2019-01-05 - 18:37:15   Edit   Faeze Noroozian

    خب به نظرتون اینجوری موج 3 خیلی کوچیک نیست؟

  • avatar
    2019-01-05 - 20:07:53   Edit   Faramarz

    از لحاظ زمان به نظر میاد موج 3 کوچک شده ولی اگر از لحاظ قیمت بررسی کنیم میبینیم که موج 3 بزرگترین موج هست و در تناسب امواج قیمت مهمه و اگر مثل این مثال امواج فلت بشن در بعد زمان طولانیتر و بزرگتر به نظر میاد و اتفاقا طبق قانون الیوت هر وقت موج 2 بلند باشه، موج 4 معمولا کوتاه میشه که در اینجا اتفاق افتاده

  • avatar
    2019-01-06 - 15:26:27   Edit   Faeze Noroozian

    خیلی ممنون درست میفرمایید

  • avatar

    2019-01-04 - 10:05:16   Edit   behnam tahmasebi / گام : 4

  • pivet

    salam aga mehran manonam az rahnamayton pivet ro nasb kardam khastam tashakor konam va ey soal az dostan dashtam pivet haro chetori pak konam pak nimishan az ro nemodaram agar rahnamayim konid mamnon misham 

  • avatar
    2019-01-04 - 11:07:12   Edit   Mehran

    خواهش.

    روی خطوط پیوت کلیک راست بکنید و  روی ایندیکاتور لیست کلیک کنید یه صفحه باز میشه میتونید اونجا پیوت لاین رو پاک کنید

    پایدار باشین

  • avatar
    2019-01-04 - 20:19:29   Edit   yaser

    چند تا کامت قبل تر دو صفحه قبل برای خانوم زهره توضیح داده شده بهنام جان 

  • avatar

    2019-01-04 - 05:42:07   Edit   Faramarz / گام : 5

  • EURNZD

    سلام به همه دوستان

    یک موقعیت بر روی جفت ارز یورو به نیوزلند دیدم که موج 5 الیوت در آن تمام شده و شروع به ریزش نموده

    همچنین موج 5 در گوشه کاهشی (سربالایی)قرار گرفته و کف گوشه به سمت پایین شکسته و قیمت در حال پولبک هست و در واقع در حال ساختن موج بی هست. پس از اتمام پول بک به زیر گوشه طبق تصویر با یک استاپ لاس  وکوچک میشه وارد شد و 125 پیپ سود گرفت

    میزان سود بر اساس ریزش تا خط 50 درصد فیبوناچی موج 3

    معادل برگشت کل موج 5 و فیبو اکستنشن 100 درصد موج در نظر گرفته شدهa

    نمودار در تایم فریم یک ساعته در نظر گرفته شده و پولبک ظرف چند ساعت آینده انجام میشه

  • avatar
    2019-01-04 - 20:58:06   Edit   Faeze Noroozian

    بله تحلیل خوبی هستش همونطور که گفتین موج ای تا سطح 50 درصد فیبوناچی موج پنجم پایین اومده و من الامن که نگاه کردم در حال ساخت موج سی هستش. فقط سوالی که داشتم اینه که برچه اساسی گفتید تا 100 درصد فیبو پایین میاد؟ یعنی مثلا احتممالش هم بود که تا 76 پایین بیاد ...

  • avatar
    2019-01-04 - 21:09:41   Edit   Faeze Noroozian

    ببخشید من الان دوباره نگاه کردم و دیدم موج های متفاوتی رو نسبت به شما گرفتم و اینجوری که شما موج شماری  کردید واسه من درست درنمیاد

    من اینطوری شمردم...البته حالا خیلیم مهم نیست که 2 و3 چجوری بوده ولی واسه اطلاعات خودم میپرسم...

  • avatar
    2019-01-04 - 21:30:39   Edit   Faramarz

    سلام مجدد به همه دوستان

    این تحلیل که دیشب گذاشتم تا امروز صبح به پرافیت رسید و سود داد

    در جواب به این سوال که چرا 100 درصد موج ای پایین اومد یک تایید دیگه هم از استراحت 50 درصد موج 3 داشتیم و میشه گفت دو فیبو یک نقطه رو نشون میدن و به نوعی تلاقی فیبو اکستنشن و استراحت از 2 موج مختلف داشتیم

  • avatar
    2019-01-04 - 22:41:03   Edit   Faramarz

    در خصوص موج شماری هم درست میگید من فراموش کردم عدد 2 رو جابجا کنم

    همین که شما کشیدید درسته و من هم منظورم همین بوده

  • avatar
    2019-01-05 - 20:12:07   Edit   Mehran

    خسته نباشی فرامرز جان

    عالی بود

  • avatar

    2019-01-03 - 16:27:03   Edit   Alireza amirkashani / گام : 3

  • اینترمدیت

    سلام دوستان اگر یک روند نزولی داشته باشیم هر استراحت یک اینترمدیت در نظر مگیرم ؟

    ایا فقط زمانی ترید می کنیم که اینترمدیت ما با روند اصلی در یک جهت باشند؟

  • avatar
    2019-01-04 - 05:03:40   Edit   Faramarz

    سلام 

    به نظرم این یک مساله نسبی هست و باید دید که چه تایم فریمی رو انتخاب میکنیم ولی اگر ملاک همین تصویر باشه، ممکنه که کل حرکت رو بتونیم اینترمدیت ببینیم و از بالای نمودار وارد بشیم و تا پایین در پوزیشن بمونیم و فقط هنگام ورود به تکه سبز آخر، از ترید خارج بشیم. . البته در صورتیکه مثلا کا این نمودار در یک هفته اتفاق بیفته

    اگر همین نمودار مربوط به چندین هفته یا چندین ماه باشه اونوقت هر کدوم از موجها  در مقیاس پایینتر حکم میجر رو پیدا میکنه

    یکی از روشهایی که میشه فهمید در کدوم جهت میشه ترید کرد اینه که ببینیم در یک تایم فریم مشخص قدرت دست کدوم گروه هست و در همون سمت وارد میشیم تا سریعتر به سود برسیم چون وقتی قدرت در یک طرف زیاده استراحتها ممکنه کوتاه و یا حتی فلت بشن و سود چندانی ندن و فقط مایه دلهره و ترس بشه... برای همین باید بفهمیم قدرت و فشار در کدوم سمت بیشتره 

    برای اینکار هم میشه از کندل شناسی و واگرایی زمانی استفاده کرد و یا اینکه شتاب نمودار رو در هر سمت سنجید

    امیدوارم این نظرات کمکی کرده باشه

    موفق باشید

  • avatar

    2019-01-03 - 09:25:48   Edit   behnam tahmasebi / گام : 4

  • pivet

    salam khedmat dostan man pivet ha ro to meta treyder fagat deily daram armin jan chand mah pish video gozashte bod baray nasb kardan vali on barname poli bod khastam bebinam kesi az dostan mitone komakam kone mamnon misham 

  • avatar
    2019-01-03 - 11:24:05   Edit   Mehran

    بهنام جان فایل خطوط پیوت در کانال تلگرام هستش میتونین استفاده کنین.

    Amoozesh-boors.com

  • avatar

    2019-01-02 - 21:16:57   Edit   الهام / گام : 3

  • avatar
    2019-01-02 - 21:26:40   Edit   amirali

    با سلام و ارادت از نظر بنده دبل تاپ دقیقتر هستش چون بعدش ریزش به اندازه ارتفاع دبل تاپ اتفاق افتاده ولی چنین چیزی در دابل تری صدق نمیکنه نه اینکه اگو رو اشتباه تشخیص داده باشید ولی در اون نقطه عوامل دیگری شاید مثل فیبو یل حمایات نزدیک اجاز تشکیل و کامل شدن الگو رو ندادند
    انشالله که استید در صورت اشتباه بنده تصحیح بفرمایند

  • avatar
    2019-01-03 - 10:44:57   Edit   yaser

    تشخیص شما درسته و منم یا امیر علی موافقم . جالبه که قبل از دبل تاپ روند ساید وی بوده البته من تایم بالاتر نمودار و ندیدم ولی خب قیمت تقریباخوب ریخته 

  • avatar
    2019-01-03 - 11:15:30   Edit   Mehran

    با سلام

    با توجه به تعریف الگوهای بازگشتی که روند رو عوض میکنن نمیتونه تریپل هد باشه و همچنین پترن خوبی هم تشکیل نشده. ولی با توج به تعریف واگرایی مخفی که ادامه روند رو نشون میدهو همچنین زمانی که خط روند داشته باشیم  بازار در زمان استراحتش میخوره به  خط روند و برمیگرده  واگرایی مخفی اتفاق میافته. میتونه واگرایی مخفی باشه.در عکس دوم هم نمیتونه دبل تاپ باشه چون بازار روندی نداره و سایدوی هست  و میتونیم بگیم که بازار در یک کانال افتاده.اولین و مهم ترین قدم برای تحلیل تشخیص رونده .

    موفق باشین

  • avatar
  • avatar
    2019-01-04 - 09:27:51   Edit   الهام

    ممنون از همه بابت پاسخگویی  مفیدتون

  • avatar

    2019-01-02 - 19:23:21   Edit   Omid Fatemian / گام : 2

  • معامله در crude oil G9 در ICM Capital

    با عرض سلام مجدد

    امروز 3 معامله در بازار عنوان شده انجام دادم. با بررسی نمودارهای روزانه و ساعتی یک کانال ساید وی پیدا کردم و با توجه به اینکه نمودار در کف کانال بود یک پندینگ در نمودار 1 دقیقه گذاشتم. متاسفانه با یک شادو استاپ لاسی که با توجه به خطوط ساپورت گذاشته بودم خورد. ولی با توجه به اینکه بعد از این کندل نمودار به شدت صعودی شد دو معامله خرید جدید در نمودار 1 دقیقه باز کزدم و خیلی فراتر از انتظار معامله صعودی شد.  

  • avatar
    2019-01-02 - 19:30:57   Edit   Omid Fatemian

    ببخشید. نمیدونم چرا دوبار ارسال شد. در مورد معامله اول باید بگم یک مقدار زوتر باید معامله رو شروع میکردم ولی میخواستم مطمئن بشم نمودار حتما صعودیه. پندینگ دقیقا موقعی خورد که استوکستیک خیلی بالاست

عضویت رایگان